mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, maart 08, 2007

CT scan nr ??

Weer naar de VU voor bloedprikken en CT scan.
Die zou ik eigenlijk afgelopen donderdag krijgen, maar toen was ik nog niet voldoende hersteld van de
ascites punctie.

Het bloedprikken ging niet fantastisch...na 3 keer en flink poeren in mijn ader kwam er wat uit...poeh.

Daarna door naar de CT scan.
De gang was afgesloten voor het verwijderen van asbest.
Dus kon ik lekker omlopen....poeh ik was brak toen ik er eindelijk was.
Viel bijna in slaap tijdens het wachten.

Het infuus ging er gelukkig wel in 1x in.
Dus ben ik vandaag maar 4x geprikt...gatenkaas....hahaha

Toen ben ik lekker een broodje gaan eten, want ik moest natuurlijk nuchter komen.

Om 11.20 moest ik bij de arts komen.
Benieuwd wie ik nu zou krijgen, want mijn eigen arts is ergens anders gaan werken.
Deze vervangende arts had veel meer praatjes dan mijn oude, en dat bevalt wel.
Ik ben gewogen, bloeddruk gemeten, en de buik is bekeken.

Daarna ben ik even buiten in de zon gaan zitten.
Wachten op mijn man en (weer) even een broodje samen gegeten, gezellig !!!

En dan weer richting huis.
Over 3 weken weer terug komen voor controle.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage