mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, februari 26, 2007

Ascites drainage


Ik krijg vandaag een Ascites drainage.
Zo hoop ik weer heel veel vocht uit mijn buik kwijt te raken.
Om 11.00 moet ik in het VU zijn.
Ik krijg de drainage onder echo begeleiding.
Zo kunnen ze goed zien waar ze het beste kunnen prikken.

Mijn buik wordt verdoofd.
En daarna gaat de drain door mijn buik naar binnen.
Hij loopt goed, pfff gelukkig.
Ik wordt met een bed opgehaald en naar de afdeling gebracht.
Helaas loop het vocht soms wel snel en goed weg en dan stopt het weer, balen.

Om 16.15 wordt ik naar een andere afdeling gebracht, deze sluit om 16.30.

Daar lig ik tot 20.30 en dan wil ik niet meer.

Ze koppelen me los.

Ik ben in totaal weer 9 liter kwijt, dat lucht op.


1 reacties:

Op 9:49 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Gewoon even een berichtje, om te laten weten dat we met je meeleven. Heel veel sterkte!

veel liefs Jack,Miranda, Joey, Faye en Cabian.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage