mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, februari 12, 2007

HEEL VEEL VERDRIET




Onze hond bowie
01-12-1991 <---> 12-02-2007
Hebben we vandaag moeten laten inslapen, en dat doet zeer.
Vooral voor mij: ik heb hem vanaf puppy en wij waren maatjes.
Ik heb er zoveel verdriet van.
Ben er kapot van.
Maar we blijven bij elkaar, dat heb ik hem beloofd.
Hij wordt morgen gecremeerd en dan kan ik woensdag de urn ophalen.
Als het mijn tijd is gaat hij mee de kist in, zo zijn we altijd samen.
Bowie, lieverd ik hou heel veel van jou !!! Rust zacht.

2 reacties:

Op 11:18 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Ah vreselijk is dat toch om zo'n diertje te verliezen he ... jeetje. Nou, sterkte met het verlies!

Verder veel succes met al je ziekenhuis bezoekjes! Ik hoop dat het wat 'oplucht' en je er baat bij hebt.

Gr. Agnes (www.agarto.web-log.nl)

 
Op 9:04 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Sterkte met het verlies van je maatje!!

Monique

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage