mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, februari 02, 2007

Invalide parkeerkaart

Ik kan al een tijdje slechter de lange afstanden lopen.
Dit geeft vooral problemen bij het bezoeken van mijn moeder in Amsterdam.
Ik moet een heel stuk lopen als ik de auto parkeer.
Ik ben dus bezig met het verkrijgen van een invalide parkeerkaart.

Vandaag moet ik bij een arts komen.
Ik moet diverse vragen beantwoorden.
Een brief , die mijn arts geschreven had, is al aanwezig.

Na mijn hele verhaal krijg ik de kaart toegewezen.
Ik kan hem meteen mee krijgen.

Ik moet nog boodschappen doen.
Ik wil dus meteen mijn kaart uitproberen.
Maar als ik bij de winkel kom, zijn alle 2 de invalide parkeerplaatsen bezet....hahaha

2 reacties:

Op 5:31 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Fijn dat je de kaart hebt gekregen. Maar dan moeten ze er niet allemaal gaan staan !?!?!

Groetjes, Agnes.

 
Op 5:32 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Toch nog een manier gevonden om te reageren (lukte niet toen ...) maar 'anoniem'dus wel ...

Gr. Agnes.
(www.agarto.web-log.nl)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage