mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, februari 08, 2007

Nieuwe arts?

Ik moest vandaag weer naar de VU voor controle.
Eerst weer bloed laten prikken.
Dan door naar mijn arts.
Ik heb een brief van de VU ontvangen, waarin stond dat mijn arts gaat stoppen.
Ik kreeg dan ook vandaag een invaller, erg leuke arts.
Hij praat meer dan mijn eigen arts.
Hij heeft me gewogen en mijn buik bekeken.
Ik heb dus nu ook een navel breuk.
En 4 buikbreuken.
Dus ik heb een mooi Himalaya gebergte gekregen.

Omdat mijn buik weer aan het groeien is door de ascites, zijn er meerdere afspraken gemaakt.
Op 26 februari krijg ik weer een ascites punctie onder echo bergeleiding.
Dan raak ik weer(hopelijk) aardig wat liters vocht kwijt.
Op 1 maart ga ik weer door de CT scan en moet ik door naar de arts voor controle.
Ik krijg het dus druk met ziekenhuizen....pffff
Helaas valt dit allemaal in mijn dochter haar vakantie, maar het moet nu eenmaal.
Maar ik doe het voor een goed doel, we gaan n.l even een midweekje op vakantie en dan is mama weer een stukje slanker !!!
Op naar de vakantie !!!!

En mijn mama is vandaag jarig. Gefeliciteerd !!!

1 reacties:

Op 4:27 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Houd moed Bianca, wij denken aan je!

Veel liefs Jack, Miranda, Joey, Faye en Cabian.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage