mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, januari 23, 2007

In de lappenmand

Ik ben sinds gisteren snot verkouden.
Het zit lekker vast in mijn hoofd.
Ik nies me rot en snuit me ook rot....hahaha
Ook ondekte ik een mini onsteking, weer aan mijn grote teen, raar toch.
Ik voel er niet veel van, komt door dat getintel in mijn tenen.
Dit is de eerste keer dat ik een verkoudheid oploop.
Zal wel weer over gaan....


XXX Bianca

1 reacties:

Op 2:14 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Sterkte Bianca, hopenlijk gaat het inderdaad snel over. Hopenlijk verdwijnt ook die ontsteking aan je voet.

gr. Jack, Miranda, Joey, Faye en Cabian.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage