mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, juni 21, 2006

Mijn (onze) dochter is jarig !!!


Onze dochter wordt vandaag 5 jaar!!!

En dat vieren wij natuurlijk met iedereen waar wij van houden en die ons dierbaar zijn.
Het is een geweldig feestje en ze wordt weer heerlijk verwend.
Met veel cadeau's en heerlijke taart.

En wat mij betreft, ik ben blij dat ik er nog ben om dit mee te mogen maken.
Ik blijf positief: op naar haar 6de verjaardag !!!

Gr van een heel blije Bianca

1 reacties:

Op 9:43 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Van Harte Gefeliciteerd! En dat is de juiste instelling hoor, op naar haar 6de verjaardag. Daar houden we je aan!

Dikke kus van Jack, Miranda, Joey, Faye en Cabian.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage