mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, mei 18, 2006

Uitslag CT scan en 7de chemo

Vandaag weer naar het zkh.
Voor uitslag CT scan en mijn 7de chemo.

En daar heb ik helemaal GEEN zin in.

Eerst bloed laten prikken en dan door naar mijn arts voor gesprek en uitslag.
De uitslag is goed het is stabiel, niet beter en niet slechter, dus het staat stil zeg maar.

In het gesprek geef ik aan dat ik helemaal geen zin in mijn 7de chemo heb....:((
Ook leg ik uit dat volgende maand mijn man en dochter vlak na elkaar jarig zijn.
Afgelopen verjaardagen lag ik in het ziekenhuis en nu wil ik er gewoon helemaal bij zijn, zonder me slecht te voelen.
Hij stelt voor om de chemo van vandaag te laten vervallen.
Dan krijg ik die volgende week.
En de 8ste dan 4 weken later.
Yes !!! dat wordt dan 22 juni, 1 dag na mijn dochter haar verjaardag!
(die wordt dan 5)

Ik ben helemaal blij.
Nu 1 week dat ik nog langer goed voel, heerlijk.
En ik voel me prima tijdens de 2 verjaardagen en dat is mij veel waard.

Gr Bianca

1 reacties:

Op 9:43 a.m. , Blogger dekruijertjes zei...

hoi, fijn dat de uitslag goed is! En even lekker genieten van je weekje rust. Even lekker niks en je goed voelen.

gr.Jack, Miranda en kids.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage