mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, mei 26, 2006

Grote reden tot klein feestje


Vandaag heb ik een hele grote reden tot een klein feestje.

Het is vandaag precies 1 jaar geleden dat ik op de operatie kamer lag.
Om 08.00 werd ik naar beneden gebracht en om 09.00 ging ik onder het mes.

En nu is het 1 jaar later, en ik ben er nog !!
En daar ben ik heel blij mee.

Ik hoop nog een paar jaar mee te mogen gaan, maar als je kanker hebt weet je dat maar nooit......

Ook krijg ik vandaag mijn 7de chemo.
Dat is wat minder, maar wat moet dat moet nu eenmaal.
Deze keer gaat mijn broer mee.
Zo kan hij ook zien wat een chemo inhoud.

Ik krijg mijn 8ste pas op 22 juni en daar ben ik heel blij mee.
Op naar mijn dochter de verjaardag (5) op 21 juni.
Dan gaat hier de vlag uit.

Gr Bianca

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage