mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, juni 15, 2006

Happy birthday to my husband



Even een update.
Ik ben inmiddels vanaf afgelopen zaterdag van de pillen af.(xeloda)
Nu heb ik lekker 2 weken rust...
Geen medicijnen en geen ziekenhuis, heerlijk.

Vandaag lekker gewinkeld.(wat moet je anders als vrouw, haha)
Mijn man is morgen jarig, dus moest even opzoek naar cadeau's.
En ik ben super geslaagd.

Ik ben wel snel moe en dat voel ik vooral in mijn benen en rug.
Ik ga, als ik moe wordt, denk ik raar lopen en krijg dan last van mijn rug.
Maar dat mag de pret niet drukken:))

Nu nog opzoek naar een cadeau voor mijn dochter.
Die is a.s. woensdag jarig, dus ik heb nog even.

Het gaat dus weer een stuk beter, heb niets te klagen !

GR Bianca

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage