mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, mei 30, 2006

Voel me niet lekker

Voel me al een paar dagen niet echt lekker.
Ben erg moe, val een paar keer per dag op de bank in slaap.
Niet lang, iets van 15 minuutjes, maar toch.
Voor de rest doet mijn pols nog erg zeer en dat is vervelend omdat je veel je hand gebruikt.
Maar het ergste is dat ik me niet lekker voel en de duistere gedachten die daar bij (schijnt) te horen. Bah dat is niets voor mij.

Maar goed we komen er wel weer!
Ik heb veel leuke dingen in het vooruitzicht staan.
2x verjaardag (man en dochter) en een lekker uitje naar de Efteling.(als dat niet verregent...)

XXX Bianca

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage