mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zondag, juni 04, 2006

Ga me weer beter voelen

Vanaf afgelopen woensdag voel ik dat het weer wat beter gaat.
Ben wat minder snel moe en doe vanaf donderdag weer een beetje het huishouden.
Ben ook donderdag lekker bij mijn moeder gaan eten.
Werd gek van dat binnen zitten.

Vandaag (zondag 4 juni) zijn we ook lekker weg geweest.
Ik heb alleen een tweede koortslip te pakken.
De eerste was bijna over. En hopla daar is nummer 2 alweer.
Leuk als je weerstand op zijn gat ligt....hahaha

En oh ja ik heb weer wat nieuws ontdekt:
Als ik met mijn hoofd naar voren buig dan voel ik iets, schokjes, in mijn voeten.
Ja ik weet het klinkt raar, het is ook raar.
En ik heb nog steeds last van mijn pols, al is het een stuk minder.

Voor de rest heb ik niets te zeuren....:)))

XXX Bianca

2 reacties:

Op 4:18 p.m. , Blogger Bianca & Patrick & Zenna zei...

Hoi natasja,

Mijn dochter is 21 juni jarig, dus het is nog in het vooruitzicht.
En genieten van het mooie weer doe ik zeker.

GR Bianca

 
Op 11:38 p.m. , Blogger Bibi zei...

Hoi Bianca,

Mooi vooruitzicht, die verjaardagen!!
Ik hoop dat je je dan goed voelt.
Ik denk aan je (voor wat dat ook waard mag zijn)......
Toch gek hè, via de mailinglijst kwam ik op je weblog, en leef met je mee, maar ken je niet persoonlijk.
Maar toch, veel plezier met het feestje (wat geef je Zenna dit keer?), en succes met de verdere chemo-kuur.

Groetjes,
Debbie
www.thewo.nl

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage