mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, april 20, 2006

Ieks wat is dat?

Ik heb al een paar dagen het gevoel alsof er iets in mijn keel blijft hangen.
Dus vanochtend maar eens met de zaklantaarn gekeken.
Er zit iets wits achter in mijn keel.
Het lijkt net een kies, alleen zit het op de verkeerde plek.
Ik bel met mijn huisarts, ik wil dat die er even naar kijkt.
Ik kan al snel terecht.

Hij ziet meteen wat het is.
Het blijkt een pokket met push te zijn.
Het moet vanzelf weg gaan of hij kan het aanprikken.
Nou ik kies voor laten zitten en vanzelf weg gaan......hoop ik.

Ik ben in ieder geval blij dat ik weet wat het is.
Ik was al even bang dat het keelkanker zou zijn......ja ik weet het ik zie spoken...maar dat heb je al gauw als je kanker hebt, je bent altijd bang dat het weer op een andere plek zal opduiken.
Dus nu dat ik weet wat het is ga ik weer vrolijk verder.
O ja het heeft waarschijnlijk te maken met mijn verminderde weerstand, en dat komt door de chemo.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage