mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, mei 11, 2006

CT scan

Vandaag moet ik naar de VU voor een CT scan.

Gisteren begonnen met drinken van de bariumpap.mmmm
Ik ben optijd in het zkh.
Het aanprikken van het infuus verloopt niet echt vlekkenloos....
Na 4x prikken is het dan echt zover.
Het feest kan beginnen.
Ik wordt weer warm van het contrastvloeistof.
En na 2x door de scan te zijn geweest is het weer voorbij.
Volgende week donderdag de uitslag van de CT.
Nu nog even lekker genieten van het mooie weer.

Bianca

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage