mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, april 14, 2006

Nieuw programma over jongeren met kanker

Binnenkort begint er een nieuw programma over 5 jongeren die kanker hebben en weten (net als ik) dat ze niet lang meer te leven hebben.
Inmiddels zijn er al 4 van overleden.
Hieronder de beschrijving, datum en tijd.

Over mijn lijk
In de nieuwe docusoap Over Mijn Lijk volgt Patrick Lodiers een jaar lang vijf jonge mensen die weten dat ze niet lang meer te leven hebben. De gasten van het programma proberen samen met Patrick alles uit de laatste tijd van hun leven te halen. Maar Patrick is er ook bij de dagelijkse dingen in hun leven: een onderzoek in het ziekenhuis, het uitzoeken van een doodskist of gewoon even op de koffie. Patrick Lodiers: ‘Dit is een van de meest enerverende projecten die ik tot nu toe heb gedaan...

'Vanaf 17 april, elke maandag van 21.40 - 22.20 uur op Ned. 2

En ze hebben ook een web-log:
http://weblogs.bnn.nl/overmijnlijk

1 reacties:

Op 11:50 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Lieve Bianca, wij gaan het programma kijken hoor!

gr. jack Miranda, Joey en Faye

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage