mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, maart 16, 2006

Uitslag CT en 4de chemo

Vandaag krijg ik de uitslag van de CT scan.

Eerst om 08.00 bloed laten prikken.
En dat gaat in 1x goed...Yes !!

Dan om 08.45 gesprek met mijn arts.
Hij zei, nog voordat we zaten, dat het er stabiel uitzag...weer een Yes !!!

Ik mocht aan de 4de chemo gaan beginnen.
Maar het prikken ging weer ***, na 3x prikken zat hij er dan toch in...
Ik kreeg eerst weer wat vocht toegedient, dat ging prima.
Toen kwam de chemo, het begin ging goed.
Maar dan begint mijn arm te prikkelen...help!! Zit hij weer naast mijn ader?
Even de verpleger erbij gehaald.
Is dit normaal of is dit een bijverschijnsel?
Het schijnt dus een bijverschijnsel te zijn.
Ik heb hier nog nooit last van gehad.
Ik krijg er een warmte pakking opgelegd, dat verlicht iets.

Mijn arm gaat steeds meer pijn doen, maar de chemo zit er bijna in.
Infuus eruit en ik mag naar huis....met een hele pijnlijke arm, weliswaar.

Mijn arm doet zeer vanaf mijn elleboog tot aan mijn duim, ik kan hem bijna niet gebruiken.
Het is net of ze met een kaas schaaf een plakje van mijn vel hebben verwijderd.
Het brand en zelfs mijn trui over mijn arm doet erg zeer!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage