mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, april 06, 2006

5de chemo

C-Day 5

Om 08.00 in het VU zijn,om bloed te laten prikken.
En het gaat zomaar in 1x goed !!!

Dan naar de arts, die vraagt welke bijwerkingen ik heb gehad.
Nu dat waren er heel wat.
Last van de kou.
Last van koud drinken en eten.
Ik drink daardoor veel te weing, soms maar 2 kopje thee per dag.
(heb ik nu wat op gevonden, ik maak melk warm en doe daar wat pap doorheen, wel drinkbaar houden, en dat gaat prima.)
Ik had natuurlijk heel veel last van mijn arm gehad, als was het maar een paar dagen.
En i.p.v. diaree, waar altijd naar gevraagd wordt, heb ik last van verstopping.
Dus hier heb ik wat voor gehad.
Al heb ik het nog niet gebruikt ;)) hahaha

Toen door voor de 5de chemo.
En ook het infuus ging in 1x goed.
Moest wel in een stoel i.p.v op een bed.(ik lig liever op bed)
Het infuus werd op 2 1/2 uur gezet, misschien kreeg ik dan minder last van mijn arm.
Ik heb nu wel last van mijn arm, maar het zit nu bij mijn ''spierbal''.
Is toch een minder lastig plekje. Kan nu gewoon mjn arm bewegen en gebruiken.
Maar dat komt omdat ze me nu in mijn eleboog hebben geprikt.(dat wil ik graag)

Ik voelde me wel wat slechter worden dan de vorige keer.
Thuis gekomen ben ik ook s''middags in mijn bedje gekropen.
En in het begin van de avond weer even.
Voor de rest gaat het redelijk.

1 reacties:

Op 8:50 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Hoi Bianca, wat ben je toch dapper! We denken veel aan je! en natuurlijk ook aan Patrick en Zenna.

Dikke kus van ons!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage