mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, maart 06, 2006

Naweeen chemo

Ik heb deze keer toch meer last van de chemo kuur.
Ik zit niet lekker in mijn vel en voel me gauw brak.
Eerst was het maar 1 a 2 dagen en dan voelde ik me weer goed.
Maar nu zijn het helaas toch wat meer dagen, kom het huis nauwelijks uit.
Heb ook nergens puf voor.
Natuurlijk weer last van de kou en koud drinken.Bah !!!


Ook doen deze keer mijn armen zeer.
Allebei.
Het lijkt net of je een blauwe plek heb of dat je je eigen gestoten heb.
Het blijft pijnlijk.
Dat zal wel door mijn aderen komen, die gaan denk ik, langzaam kapot van de chemo.

A.s. donderdag moet ik weer door de CT.
Ik verheug me daar niet op, aangezien mijn armen z'n pijn doen...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage