mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, maart 30, 2006

Klim weer langzaam op

Het gaat weer een stuk beter met mij.
Voel me een stuk beter.
Vanochtend de laatste pillen geslikt, nu een weekje rust geen medicatie..heerlijk !!!
De pijn in mijn arm is nagenoeg verdwenen, dat is erg prettig.
De eerste dagen waren het ergste, later werd het een stukje minder.

A.s. donderdag mijn 5de chemo, en daar verheug ik mij helemaal niet op.
Wat staat me nu weer te wachten?
Weer een pijnlijke arm?
Weer iets anders?
De tijd zal het leren.

1 reacties:

Op 9:44 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Hoi Bianca, fijn dat je je weer iets beter voelt. Lekker even een klein weekje niets.
We denken veel aan je.

gr.Jack en Miranda + kids.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage