mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, maart 09, 2006

Door de CT scan


Vandaag moest ik weer door de CT.

Giteravond moest ik beginnen met het drinken van bariumpap.
Dit is een witte, melkachtige vloeistof.
Je moet de avond voor de CT 500 ml drinken en twee uur voordat je door de CT gaat ook nog eens 500 ml.
En het smaakt echt niet lekker.
Maar ik kreeg de tip dat je er een scheut limonade siroop door mag doen.
En nu krijg ik het wel sneller naar binnen.

Ik was snel aan de beurt.
Het infuus was ook zo gepiept, heerlijk na de laatste keer.
Mijn armen doen soms nog pijn na mijn laatste chemo, maar ik heb er bij de CT geen last van gehad.
Het was voorbij voordat ik het wist.

Volgende week krijg ik de uitslag en als alles goed is, bloed en uitslag CT, ga ik meteen aan mijn 4de chemo beginnen.
Moet er nu even niet aan denken......

2 reacties:

Op 4:40 p.m. , Blogger Bianca zei...

Hallo Natasje,

Heel erg bedankt voor je bericht.
Het doet goed om te weten dat er
mensen met je meeleven !!

Groetjes Bianca

 
Op 1:08 p.m. , Blogger Bianca & Patrick & Zenna zei...

Hallo Lennie,

Ook jij hartelijk dank voor het lezen en meeleven met mij en mijn gezinnetje.

Heel veel groetejs van Bianca

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage