mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, maart 20, 2006

Hoe het nu gaat.

Hoe gaat het nu?

Het is bijna altijd zo (bij mij) dat ik me op zaterdag en zondag niet echt lekker voel.
Dat is ook het afgelopen weekend het geval.
Je bent dan moe en je zit tegen misselijkheid aan te hikken.
Ik heb weer erge last van de kou, het lijkt zelfs erger te worden.
Ook drinken gaat weer slecht, krijg bijna niets naar binnen.(alleen warm drinken gaat)

En waar ik ook niet goed van wordt is de lucht die ik om zelf heen ruik...
Ik ruik dus echt naar de chemo, en dat is zo vies !!!!
Als je gaat zweten(overgang of nachtelijk zweten) komt het uit je porieen, je wordt er misselijk van.
Ik hoop dat het gauw weg gaat:((

Voor de rest heb ik nog steeds last van mijn arm.
Het ergste was het op de chemo dag en de dag erna.
Nu zit de pijn alleen nog bij mijn pols en elleboog.
Ik kan hem weer beter gebruiken.

Vandaag (maandag) voel ik me wat beter, al wordt ik nog wel gauw brak.
Na het schoonmaken van mijn (chemo) toilet ben ik weer moe en moet even rusten.
Maar hij is wel weer schoon.....hahaha

1 reacties:

Op 10:54 a.m. , Blogger Bianca & Patrick & Zenna zei...

Hallo Debbie,

Bedankt voor je lieve berichtje.
En het gaat vandaag 23 mrt inderdaad weer wat beter met me.

Gr Bianca

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage