mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, februari 02, 2006

Vandaag mijn 2de chemo kuur.

Van de afgelopen kuur heb ik totaal geen last gehad.
Ben geen dag misselijk of ziek geweest.
Wel blijf ik last houden van de kou.
Ook dat geeft wel een probleem, ik drink te weinig.(en dat is nooit goed)
Alles wat koud is kan ik niet drinken.
Ik drink dus veel thee en warme chocomel, maar dat komt ook je neus uit!
Ik heb dorst, ik wil een groot glas koud water, maar dat lukt dus echt niet.
Ik krijg dan een soort ''randje'' gevoel in mijn keel en alles smaakt dan vies.

Vandaag krijg ik vroeg mijn 2de kuur.
Moet om 06.30 opstaan en dat valt beslist niet mee.
Erg raar, ik stond altijd zonder veel gedoe vroeg op, maar na de operatie kan ik dat niet meer.
Ik ben dan al snel brak....
Om 08.00 bloed laten prikken.
Dan naar de dokter: bloed ziet er goed uit.
Ik mag door naar de 2de chemo kuur.

Ik kom op kamer 12 te liggen.
Dit keer is er een verpleeger.
En die smakt mijn infuus er in 1x in, de engel.

Weer 1 zakje met vocht, zakje tegen de misselijkheid en dan de chemo.

En weer hetzelfde verhaal: last van de kou.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage