mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, april 03, 2006

Frederique Huydts

Ben me vanavond rot geschrokken.
Op het journaal van 18.00 hoorde ik dat Frederique is overleden.
Ik las net afgelopen zaterdag dat ze in het ziekenhuis lag met nier problemen,
maar dat dat niets met de darmkanker te maken zou hebben.
En nu is ze er niet meer.
Wat is het leven toch oneerlijk.

Omdat zij ongeveer hetzelfde had als ik, was ik altijd blij om te zien hoe goed het met haar ging.
Maar het zet je weer met beide benen op de grond, het kan zo
afgelopen zijn met je.

Ik wens haar familie veel kracht toe met dit enorme verlies.
Vooral haar ouders die dit voor de 2de keer moeten meemaken.
Voor de 2de keer een kind te verliezen, vreselijk.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage