mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

zaterdag, mei 29, 2010

Viva la donnadag


Vandaag is het landelijk Viva la donnadag. Dit is een verwendag voor (ex) kankerpatiƫnten . Dan kun je een gratis behandeling krijgen bij een aangesloten schoonheidssalon of een massage praktijk. Je kijkt dan wie er meedoen bij jou in de buurt. Ik ben echt heerlijk vertroeteld. Met hals schouder en armen massage. Een schoonheidsbehandeling. En als laatste ben ik opgemaakt. En mijn wenkbrauwen zijn ook nog geverfd, jaja:)) heerlijk!!!


-- Post From My iPhone by bibi. Zien jullie meteen hoe slank ik geworden ben :)))

2 reacties:

Op 8:41 a.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Woww, Bianc, wat heerlijk zo'n dagje. Dus dat was je aan het doen toen wij bij je langs kwamen, Jammer dat we je toen gemist hebben, maar fijn dat je zo genoten hebt. Ziet er goed uit hoor die foto.

Liefs Miranda.

 
Op 10:53 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Wat een heerlijke verwen dag Bianca!
En ja, superslank, maar je stralende lach valt toch het meeste op :)

Groetjes,
Linda
mama van Li Sha (11) en Lan Gui (8)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage