mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, december 28, 2006

Uitslag CT

Vanochtend naar de VU voor uitslag van de CT scan.
Eerst bloed laten prikken.(was goed)
Even gewogen, ben 3 kilo aangekomen.
Zal wel weer het vocht zijn dat langzaan terug komt.
Of het vele lekkere eten met de kerst....hahaha.

Helaas is de uitslag van de CT nog niet binnen.
Is waarschijnlijk verlaat door de feestdagen.
Moet morgen even bellen tussen 11.00 en 12.00

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage