mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, juli 13, 2006

Weer naar arts

Moest weer naar de VU.
Bloed laten prikken en gesprek met arts.
Ik heb nog steeds last van de bijwerkingen.(vingers, tenen, en hiel)
Bloed is prima.

Ik krijg weer recept voor Xeloda pillen.
Mag weer 2 weken pillen slikken....leuk...lekker :((
Maar ik mag alleen maar hopen dat het voor een goed doel/resultaat is.

Voor de rest krijg ik een afspraak voor een nieuwe CT scan.
Dat gaat lekker vlot.
26 juli voor de CT scan en dan 31 juli de uitslag.
Zal mij benieuwen of ik nog steeds stabiel ben.
Mijn buik neemt weer toe, vindt ik zelf.
Begin weer op een zwangere vrouw te lijken.....

1 reacties:

Op 8:16 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Bianca, we leven met je mee hoor! We zullen duimen dat de uitslag van de CT goed is, en alles nog stabiel is. Voor nu in ieder geval genieten van het mooie weer!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage