mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, april 27, 2005

Overleg met de chirurg

Om 11.00 heb ik overleg met de chirurg.
ik vertel dat ik graag in de VU geopereerd wil worden.
Dat kan, maar hij had dat liever meteen gehoord.
Ze hebben net afgelopen maandag overleg gehad met de VU.
En als hij dat had geweten, had ik al bij dat overleg gezeten.
Het werd nu dus onnodig uitgesteld. (mijn eigen schuld dus)
Maar hij gaat vandaag nog alles regelen.
In de middag wordt ik al weer gebeld, ze hebben al voor a.s. dinsdag een afspraak
kunnen regelen in de VU.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage