mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, mei 03, 2005

Afspraak VU

Vanaf 11.00 kan ik de foto's en papieren ophalen in het waterland zkh.
Deze kan ik dan meenemen naar de VU.
Ik kon terecht bij een gynaecoloog.
Deze onderzoekt mij nog 1x inwendig.

Ook kijkt hij de papieren door die ik heb meegenomen van het waterland zkh.
Hij wil ook wat andere uitslagen gaan opvragen die er niet bijzitten.
Zoals de uitslagen van het maag en darm onderzoek en de uitslag van de ascites punctie.
Die uitslagen worden opgevraagd.

A.s. maandag wordt ik in het overleg tussen alle artsen besproken.
Ook zullen dan alle foto's en uitslagen worden doorgenomen.
Dinsdag terug komen voor uitslag.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage