mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, december 07, 2006

Naar arts

Vanochtend weer naar de VU.

Eerst weer bloed laten prikken.
Dat gaat in 1x goed. YES !!!

Dan door naar mijn arts.
Ik wordt weer gewogen, ben klein beetje aangekomen.
Dus het vocht zal wel weer terug komen, maar gelukkig niet te snel.

Uit de ascites punctie kwam naar onderzoek eruit dat er kanker cellen in zaten.Ja duh?
Nogal widdes als je kanker hebt....meer kunnen ze er niet uit halen.

Ik ga weer aan de Xeloda pillen.(chemo via de pil)

En dan ga ik 21 december door de CT scan en krijg op 28 december de uitslag daarvan.

Dus op naar de kerst !!!

XXX Bianca

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage