mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, oktober 10, 2006

Voel me niet lekker

Voel me niet lekker.
Ik heb van mijn arts er weer 1 pil bij gekregen.
Omdat mijn buik zo dik wordt van de ascites, willen ze het proberen weg te krijgen met plas pillen.

Buik gevuld met ascites(vocht tussen de organen)
Overigens niet mijn buik:))
De mijne heeft een heel lang lidteken en lijkt op het himalaya gebergte...
Die ga ik dus niet fotograveren!

Maar deze pillen halen het vocht weg uit mijn darmen, en dus kan ik niet naar het toilet.
Ik ben hier erg van geschrokken.
Er is mij vertelt dat de beweging van mijn darmen, om de ontlasting naar buiten te krijgen, stuk kan gaan door de kanker die ik heb.
Dus de vraag was: waardoor kan ik niet meer naar het toilet?
De extra pil, de plaspillen of het uitvallen van mijn darmen?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage