mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, november 20, 2006

Opname

Vandaag ben ik weer bij mijn arts geweest.
Eerst bloed laten prikken.
Het duurde erg lang voordat ik aan de beurt was.
Mijn dochter was mee, daar had ik de nodige afleiding van.

Bij de arts gekomen vroeg hij hoe het met mij gaat.
Prima zeg ik, alleen mijn conditie gaat achteruit en daar ben ik niet blij mee.
Hij vraagt of ik de laatste 6 maanden ben aangekomen.
Ja dat is zo.
Hij stelt voor om mij kort op te nemen in het ziekenhuis.
Dan gaan ze onder echo begeleiding het vocht uit mijn buik halen.
Een ascitespunctie dus.
En ze gaan verder nog wat dingen bekijken.(wat weet ik niet precies)
Ook ga ik waarschijnlijk door de CT.
Ik kan vanaf woensdag opgeroepen worden, dus dat is al snel.
Dus wachten op het telefoontje.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage