mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

vrijdag, november 24, 2006

Drain en weer thuis !!


1 van de zakken die ik heb laten weg vloeien.

Vanmiddag om 15.00 kon ik eindelijk bij de echo terecht.
Mijn buik werd eerst verdoofd.
Daarna werd de drain door mijn buikwand geduwd.
Er kwam als eerst niets uit, maar na wat gerommel lukte het toch.
Poeh poeh wat een opluchting, hoef geen 2x aangeprikt te worden.
Daarna kon ik weer, in bed, terug naar de afdeling.
Om 15.30 was ik weer boven op de afdeling.
Ik heb intotaal 5 1/2 uur op mijn rug gelegen,
Om 20.30 werd de drain verwijderd en was ik 9.5 liter kwijt.
Wat een opluchting en wat ben ik weer slank :))
Ik ben natuurlijk ook in gewicht afgenomen, heerlijk.
Nou maar hopen dat het lang weg blijft.

Op naar maandag, want dan wordt ik weer 1 jaartje ouder !!!

1 reacties:

Op 11:54 p.m. , Blogger dekruijertjes zei...

Hoi Bianca, fijn dat je weer thuis bent, en we wensen je een fijne verjaardag.

veel liefs van ons.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage