mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, oktober 23, 2006

Herfstvakantie


We zijn in de herfstvakantie even lekker weg geweest met hele goede vrienden van ons.
We zijn lekker naar een camping in brabant geweest en ik heb werkelijk genoten.
Heerlijk weer en super gezellig, wat wil een mens nog meer?

Met mijn gezondheid is het nog steeds redelijk stabiel.
Ik heb af en toe last van mijn rug, maar het valt wel mee.
Wel heb ik mijn derde push pocket in mijn keel te pakken.
Het lijkt wel als ik elke keer stop met de Xeloda pillen ik een push pocket te pakken heb...
De bijwerkingen van de chemo via infuus, die al maanden geleden voor het
laatst was, heb ik ook nog steeds.
Voor de rest mag ik niet klagen.

p.s. laat gerust een berichtje voor mij achter.

XXX Bianca

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage