mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

dinsdag, november 21, 2006

Telefoontje

Vanmiddag het telefoontje van het zieknehuis gehad.
Ik wordt morgen om 10.30 in het ziekenhuis verwacht voor opnamen.
Er moeten wat dingen worden geregeld.
Opvang voor onze dochter.
Mijn moeder wil mee, dus die moet vrij vragen.
Mijn man gooit zijn werk schema om, om bij me te zijn.enz, enz.

Dus morgen (woensdag) gaat het gebeuren.
Ik ben niet nerveus, komt nog wel :)

Op naar woensdag!

XXX Bianca

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage