mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, oktober 30, 2006

Naar de arts

Vandaag weer naar mijn arts.
Ik moest er laat zijn: 15.45.
Dus lekker terug in de file :)

Ik was de laatste patient, dus allen tijd.
Ik ben weer gewogen.
Er is naar mijn buik gekeken.
Ik heb weer een recept voor mijn Xeloda pillen gehad.
Gelukkig geen pillen erbij.
Wel hebben we overlegt dat ik weer ga beginnen met de plas pillen.
Ik moet nu wel 2 zakjes per dag innemen voor mijn darmen.
Hoop dat het lukt, en dat ik niet weer verstopt raak.

1 reacties:

Op 9:30 a.m. , Blogger dekruijertjes zei...

We zullen voor je duimen dat het nu beter gaat met die plaspillen. Hopenlijk komt de rest ook normaal op gang, zodat je buik je wat minder in de weg zal zitten en het lopen misschien weer wat beter zal gaan.

veel liefs van Jack,Miranda,Joey, Faye en Cabian.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage