mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, oktober 05, 2006

Uitslag



Vandaag naar ziekenhuis voor uitslag CT scan.
Deze zag er goed uit, niets op te zien.(tumor)
Wel was er meer vocht te zien.
Ik weet dat vocht meestal wordt aangemaakt door een tumor.
Maar misschien is er 1 actief die te klein is om door de CT te worden waargenomen?
Ik heb weer 1 Xeloda pil erbij gehad.(dus nu slik ik er 11 per dag)
Het vocht gaan we proberen weg te krijgen met? Plas pillen!!
En ik ben al z'n Mien drup....
Maar als het maar helpt, dan ben ik al lang blij.
Weg met die ''zwangere'' buik :))

Voor de rest gaat het goed met me.
Kan alleen niet lang meer lopen en s'nachts draaien in mijn bed gaat moeilijker.
Maar dat mag de pret niet drukken !!!

XXX Bianca

P.s. laat gerust een bericht voor me achter, vindt ik altijd erg leuk om te lezen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage