mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, april 14, 2005

Uitslag internist

Vandaag de uitslag bij de internist.
Om 16.10 is de afspraak.
Gelukkig hoef ik deze x niet nuchter...hahaha.

Zij vertelt dat er vlekjes op mijn milt zijn gevonden.
En dat er woekerende /onrustige cellen in mijn buikvocht zijn gevonden.
Dit is niet goed.
Ze denken aan eierstokkanker.
Hier waren wij al licht op voorbereid.

Als ik thuis ben wordt ik opgebeld door mijn gynaecoloog.
Of ik morgen kan langs komen voor verder onderzoek.
Tuurlijk kan dat, ik wil weten wat er aan de hand is, en dat moet nu eenmaal uitgezocht worden.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage