mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, april 06, 2005

Maagonderzoek

Vandaag krijg ik om 15.50 een maagonderzoek.
Ook dat schijnt geen pretje te zijn.
Maar ze willen echt alles uitsluiten.
Ook hier moet ik weer nuchter, anders wordt het z'n troep.

Er gaat een lange slang naar binnen.
Je moet hem als het ware naar binnen slikken.
Goed op je ademhaling letten.
Je kokhalst heel wat af en de tranen lopen over je wangen.
BESLIST GEEN PRETJE !!!

Maar mijn maag ziet er goed uit.
Een beetje veel maagzuur.
Ze vragen of ik ook veel last van maagzuur heeft, maar dit is beslist niet het geval.
En mijn maag ziet wel wat roze/geirriteerd uit.
Hier krijg ik een maagbeschermer voor. Nexium.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage