mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

maandag, maart 30, 2009

Door de CT

Moest vandaag weer door de CT scan.

Moet eerst een uur van te voren bloed laten prikken.
Er zijn wat mensen die heftig op de vloeistof van de Ct scan reageren.
Dus nu moet iedereen eerst bloed laten prikken.

Bloed is goed en dus mag ik om 14.10 door de Ct scan.
Sta binnen no time weer buiten.
Volgende week de uitslag.

En dan ga ik een hoop klachtje en ongemakken op tafel gooien.....

Maagzuur, verstopping van de darmen, breuk onder mijn stoma, buikpijn, rugpijn....

XXX Bianca

1 reacties:

Op 10:31 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Bianca,
Ik volg je al een tijdje via je site.
Ik heb je lang geleden eens op tv gezien met Hello Goodbeye.
We hebben zelf ook een adoptiekind en al heb ik een cronische ziekte bij ons gaat alles gelukkig goed.
Ik vind het knap dat je zo over je ziekte kan schrijven, en blijft schrijven ook al ben je nog zo ziek en beroerd.
Meid ik wens je heel veel sterkte.
Ik hoop dat je nog lang kan genieten van je mooie dochter,ik blijf je volgen.

Groetjes
Ans

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage