mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, juli 24, 2008

Door de ct

Heb vandaag weer een afspraak om dor de CT scan te gaan.
Om 13.30 is het zover.
Ik moet vanaf mijn vakantie adres (zwolle) terug naar Amsterdam.
Mijn man komt me ophalen.
En samen gaan we naar het AVL.

Na het aanmelden ben ik al gauw aan de beurt.
Na 15 minuten sta ik weer buiten.
Ook laat ik even bloed prikken.
Ook dat is zo gepiept.

De uitslag volgt volgende week donderdag.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage