mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

donderdag, november 06, 2008

Uitslag ct scan

Vandaag kreeg ik de uitslag van het geprikte bloed en de CT scan.

Bloedwaarde was wat toegenomen, maar dit verwachte ik al.
De kanker is niet weg en staat ook niet stil, dus dat vindt je ook terug in het bloed.

De uitslag van de CT was dat er iets meer slijm in de buik te zien was.
Tja, jammer maar ik pas gelukkig nog door de deur ehh bedoel in mijn kleding:)
Maar alle gekheid op een stokje, mijn gewicht is nog steeds hetzelfde.

Over 3 maanden moet ik weer terug komen.
Maar ga dan (nog) niet door de CT scan.
Dus tot die tijd heb ik ziekenhuis ''vrij''

Dus op naar de koude winter...
En ik heb het nu al vaak koud, dus dat belooft wat !!

2 reacties:

Op 11:24 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

Pfffff, Bianca. Ik blijf je bewonderen om je moed en doorzettingskracht hoor. En dan de humor die je blijft hebben. Veel sterkte en zet de kachel lekker hoor.........

Groetjes Yvonne
( moeder van 2 Chinese meiden )

 
Op 10:41 a.m. , Anonymous Anoniem zei...

nou nou bianca

ik weet dat jullie veel humor hebben maar ik vind het heel erg knap dat je er zo mee omgaat ( dat leer je denk ik ook wel ) maar alles is zo duidelijk wat je er over schijft hoe het in elkaar steekt pffff petje af meid

nou dikke kus van sandra en de groetjes aan zenna en patrick

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage