mijn leven met blindedarmkanker

Welkom op mijn web-log !! Mijn naam is Bianca, ik ben 40 jaar, getrouwd en heb een dochter van 8.We wonen in noord-holland. In mei 2005 kreeg ik de diagnose blindedarmkanker gesteld. Het is erg zeldzaam, het treft ongeveer 1500 mensen per jaar in Nederland. Hier mijn persoonlijke verhaal.

woensdag, maart 02, 2005

Darmonderzoek


Vandaag moet ik naar het ziekenhuis voor mijn darmonderzoek.
Ik heb al verschillende verhalen gehoord dat het geen pretje is...
Ik moet nuchter komen.
En het onderzoek is pas om 15.30, lekker dan.
Het omhoog duwen van de buis is niet echt prettig te noemen !
Ook de lucht die naar binnen wordt gepomp is niet prettig.
Je moet ook windjes laten om het weer weg te laten vloeien, maar dat doe ik dus niet..
Maar het hoort er nu eenmaal bij, als je graag wilt weten wat je nu mankeert...
Maar er wordt gezegt dat het er goed uitziet, en dat is wel zo geruststellend.

Thuis komt alle lucht er weer hard uit.
Ik moet er om lachen, mijn man zou jaloers op me zijn als hij het had gehoord !!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage